عکس های خنده دار همراه تو ضیح باحال(6)
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
عکس های خنده دار همراه تو ضیح باحال(6)
نوشته شده در پنج شنبه 3 مهر 1393
بازدید : 235
نویسنده : حسین و محمدکاظم

من دیگه حرفی ندارم  :|

 

 

نای نای استایل در جلسه کنکور!!!

 

یک روز معمولی در خوابگاه پسران  :|

 

از بازی Ninja fruit عکس انداختن شعار واسه اسراف زدن !

 

جوجه هارو پوشک کرده  :)))))

 

طريقه ساخت ال سى دى  !

 

مجری : تو خجالت نمیکشی معدلت 15 شده؟
پسرعمه: نه!
مجری: میدونی بچه ی آقای اکبری بیست شده؟
پسرعمه: میدونی آقای اکبری واس بچه ش پلی استیشن خریده؟
مجری: چه ربطی داره!؟
پسرعمه: هروقت شما عین آقای اکبری شدی منم عین بچه ش میشم!
مجری: خب من اونقدر پول ندارم!
پسرعمه: منم اونقدر مخ ندارم!
مجری: ینی من اگه واس تو پلی استیشن بخرم درس میخونی!؟
پسرعمه: آدم وقتی پلی استیشن داره مگه خله بشینه درس بخونه!؟
مجری: بچه ی آقای اکبری که هم پلی استیشن داره هم درس میخونه!
پسرعمه: آها...حالا فهمیدی این بچه خله!؟ پس انقدر سرکوفتشو به من نزن!

 

مخصوص مادران عزیز..

 

خخخخخخخ

 

نظر یادت نــــــــــــــــــــره 0-0





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: